Druhá výzva projektu EuroCluster Rural Tourism podpoří 61 malých a středních podniků
Do druhé výzvy se přihlásilo 61 malých a středních podniků, které získají finanční podporu ve formě balíčku služeb v hodnotě až 5 000 eur.
Celková finanční částka druhé výzvy je 305 000 eur a 61 vybraných malých a středních podniků získá finanční podporu ve formě balíčku služeb v hodnotě 5 000 eur.
Cílem EuroCluster Rural Tourism je pomoci malým a středním podnikům při navrhování a vývoji nových produktů cestovního ruchu pro mezinárodní trhy, které zahrnují digitální, udržitelná a sociokulturní zlepšení.
Vybraným podnikům gratulujeme.
Seznam vybraných malých a středních podniků druhé výzvy
Podniky, které projevily zájem spadají do následující klasifikace NACE:
- Ubytování (I55)
- Cestovní kanceláře, rezervační služby cestovních kanceláří a související činnosti (N79)
- Ostatní kódy NACE nebo obecně ostatní činnosti (pokud kód NACE neexistuje) vztahující se k odvětví venkovského cestovního ruchu
MSP mají možnost si vybrat 4 a více oblastí, ve kterých se budou zlepšovat:
Digitální dovednosti
- Digitalizace procesů v malých a středních podnicích
- Digitální marketing a propagace
- Marketingové zpravodajství a analýza dat
- Marketingová strategie založená na datech
Ekologicky udržitelné dovednosti
- Udržitelné postupy řízení pro MSP
- Řízení a snižování emisí CO2 s cílem řešit změnu klimatu
- Udržitelná mobilita
- Gastronomie a potraviny založené na místních dodavatelských řetězcích
Měkké/sociální dovednosti
- Sociálně-kulturní dovednosti (interakce s návštěvníky z různých prostředí)
- Vytváření zážitků pro návštěvníky (vývoj odpovídajících produktů)
- Inkluzivní cestovní ruch pro návštěvníky se zvláštními potřebami
- Integrace s místní komunitou
- Techniky interpretace kulturních, historických a přírodních zdrojů