Modus | Home page

Jak klastroví manažeři zdokonalili své komunikační dovednosti díky špičkovému školení

Novinka

V Technologickém centru Praha se 22. srpna 2024 uskutečnilo profesionální školení, které klastrovým manažerům přineslo nové nástroje pro efektivní komunikaci jejich úspěchů. Školení pro klastrové manažery proběhlo pod vedením lektora Petra Jasinského.


Cílem školení, které zorganizovala Národní klastrová asociace pod vedením lektora Petra Jasinského,  bylo pomoci klastrovým organizacím lépe vyjádřit své úspěchy účinně a jednoduše. K efektivní komunikaci výsledků bylo zapotřebí ujasnit si, jaká je cílová skupina klastrových organizací, co by se tato skupina ráda dozvěděla a jaká je hodnota daného sdělení.  Účastníci zjistili, že mnohdy sdělují jen procesy své práce, ale to není konečný výsledek, který je pro jejich publikum velmi důležitý. Je proto nezbytné znát nejen publikum, ale také potřeby, aby mohli správně zacílit. Dobře sepsaný článek, aktualita či příspěvek na sociálních sítí může klastrovým organizacím přinést nové kontakty, členy i možnosti spolupráce. Kvalitně napsaná sdělení pak mohou lépe sloužit jako prezentace nejen na českém, ale i zahraničním trhu. Konkrétní výsledky lze využít při jednáních s ministerstvem a ukázat tak schopnosti klastrových organizací.

 

Zástupci osmi klastrů a Technologického centra Praha během jednodenního školení řešili řadu praktických cvičení, které konzultovali na místě s lektorem Petrem Jasinským. Osvojili si několik technik, které jim poslouží ke tvorbě nových materiálů  a k lepší komunikaci úspěchů organizací. Manažeři po skončení školení dostali za úkol vytvořit vlastní návrh článku, případové studie, LinkedIn postu a dalších materiálů s možností zpětné vazby od lektora. Výsledkem školení je hotový materiál, který bude sloužit k následnému použití.

 

Nejaktivnější a nejšikovnější účastníci získali knížku Zralá komunikace a jak na ní vyzrát

 

Účastníci se během školení naučili:

  • čím ve sdělení zaujmout hned na začátku
  • co obecně zajímá lidi a vidí v tom hodnotu
  • jak tu hodnotu správně komunikovat a předávat
  • princip "proces vs. výsledek" a co vytváří zájem
  • jak efektivně zkracovat sdělení a dělat je akceschopným
  • jak a čím vyzvat lidi na konci sdělení ke konkrétní akci

 

O lektrovi: Petr Jasinski je dlouholetým školitelem a poradcem prezentačních, komunikačních a obchodních dovedností. Je zakladatelem KurzyKomunikace.cz a autorem knihy Zralá komunikace a jak na ni vyzrát, Jeho klienty jsou desítky významných firem z ČR i ze zahraničí. Jeho kurzy a konzultacemi prošly stovky lidí a mnoha z nich to doslova změnilo život. Více na https://kurzykomunikace.cz/

Fotografie ze školení