Modus | Home page

EuroCluster Rural Tourism - Úspěšné ukončení projektu Family Bakery

Novinka

Jsme rádi, že můžeme oznámit úspěchy malých a středních podniků (MSP), které se zúčastnily projektu EuroCluster Rural Tourism. S podporou finančního balíčku ve výši 5000 € tyto MSP podnikly transformační kroky ke zlepšení svých operací a udržitelnosti.


Cílem projektu EuroCluster Rural Tourism, spolufinancovaného programem COSME Evropské unie, je posílit venkovský cestovní ruch integrací digitálních a udržitelných postupů. Propojuje regionální klastry, profesní organizace a místní rozvojové agentury s cílem podpořit 190 malých a středních podniků ve více než 15 zemích. Projekt se zaměřuje na digitalizaci, ekologické postupy, zlepšování sociokulturních dovedností, podporu mezinárodní spolupráce a propagaci udržitelného cestovního ruchu.

 

Family Bakery, výjimečný projekt, integruje ubytovací služby s pekárnou a potravinářským podnikem, nabízející hostům kurzy pečení, zdobení dortů a vaření. Tento projekt zahrnuje také online objednávkový systém pro předobjednávání jídel, čímž zvyšuje pohodlí a spokojenost zákazníků. Majitel, díky svému rozmanitému zázemí a kulinářským zkušenostem, je klíčovým hráčem tohoto projektu.

💠Zaměření projektu Family Bakery:

Digitalizace💻:  Zlepšení marketingu, komunikace se zákazníky a interních procesů.
Udržitelnost🌿: Prioritizace environmentální udržitelnosti.

💠Klíčové aktivity:

🔅Podpora aktivit a přizpůsobení se změnám na trhu.
🔅Propagace unikátních zařízení a historických míst.
🔅Prezentace obsahu na globálních platformách.
🔅Zlepšení digitálního marketingu a analýzy dat.
🔅Podpora udržitelných praktik a integrace komunity.

💠Očekávané dopady:

🔅Širší klientská základna a lepší udržitelnost.
🔅Inovativní zážitky pro návštěvníky.
🔅Hospodářský růst a tvorba pracovních míst.
🔅Dlouhodobé blaho místní komunity.
🔅Inspirování osvědčených postupů v odvětví.
 
Kroky k digitalizaci zahrnují registraci na Airbnb a vytvoření online průvodce. Budoucí plány zahrnují online objednávkový systém, digitální marketing a kulinářské zážitky. Nabízení jídel z místních produktů a zjednodušení objednávek by mělo zvýšit spokojenost a příjmy.
 
Kurzy vaření a rozmanité stravovací možnosti obohatí zážitky hostů a přilákají více klientů. Tento projekt si klade za cíl nastavit standardy v gastronomii, udržitelnosti a inkluzivitě tím, že prioritu mají místní ingredience a kulturní výměna.
 
Stručně řečeno, projekt zlepšuje zážitky hostů, zvyšuje příjmy a zjednodušuje operace. Podporuje udržitelné a inkluzivní turistické praktiky s cílem nastavit nové standardy a inspirovat změny v odvětví.
 
Projekt podpořil český expert:
👨‍🍳Luděk Kühr
 
Připojte se k nám a oslavujte tyto úspěchy a pozitivní dopad na turistický sektor.
 
 
 
CHCETE-LI SE O PROJEKTU DOZVĚDĚT VÍCE, NAVŠTIVTE WEBOVÉ STRÁNKY NEBO SLEDUJTE SOCIÁLNÍ MÉDIA PROJEKTU: LinkedIn a FACEBOOK. CHCETE-LI SE DOZVĚDĚT VÍCE O DALŠÍCH FINANCOVANÝCH PŘÍJEMCÍCH, KLIKNĚTE ZDE