Modus | Home page

EuroCluster Rural Tourism - Q-COOP a jeho výsledky projektu

Novinka

Q-COOP dokončil svou část projektu díky účasti na projektu EuroCluster Rural Tourism a s podporou finančního balíčku ve výši 5000 EUR. 


Cílem projektu EuroCluster Rural Tourism, spolufinancovaného programem COSME Evropské unie, je posílit venkovský cestovní ruch integrací digitálních a udržitelných postupů. Propojuje regionální klastry, profesní organizace a místní rozvojové agentury s cílem podpořit 190 malých a středních podniků ve více než 15 zemích. Projekt se zaměřuje na digitalizaci, ekologické postupy, zlepšování sociokulturních dovedností, podporu mezinárodní spolupráce a propagaci udržitelného cestovního ruchu.

 

💠Hlavní cíle projektu Q-COOP:

  • Zlepšení služeb: Vývoj atraktivních balíčků produktů ve spolupráci s místními poskytovateli služeb za účelem zvýšení atraktivity místních ubytování, přilákání více návštěvníků a prodloužení jejich pobytu.
  • Podpora regionu: Q-COOP se zavazuje propagovat a podporovat svůj mikroregion tím, že vytváří důležité propojení a spojuje turistické nabídky s cílem zvýšit celkový počet návštěvníků.

💠Klíčové aktivity:

  • Digitální prezentace: Spuštění komplexní digitální prezentace regionu na platformě OUTDOORACTIVE.
  • Efektivita provozu: Zjednodušení interních procesů pomocí pokročilých nástrojů pro řízení.
  • Udržitelnost: Představení Green Code hostům s důrazem na ekologickou odpovědnost.
  • Inovativní nabídky: Vývoj virtuálních průvodců s edukativním a ekologickým obsahem a tvorba nových ubytovacích balíčků propojených s místními atrakcemi, jako jsou bazény a lyžařské oblasti.
  • Digitální marketing: Spolupráce s odborníky na tvorbu datově řízené digitální marketingové strategie a propagace jejich nabídky na platformě Outdooractive s cílem oslovit širší publikum.
  • Integrace komunity: Propagace místních služeb a produktů, jejich zapojení do vytvořených balíčků pro hosty.

💠Očekávané dopady:

  • Zvýšení povědomí o udržitelných postupech řízení mezi hosty.
  • Růst příjmů díky zvýšenému počtu návštěvníků a delšímu pobytu.
  • Snížení nákladů díky zjednodušeným interním procesům.
  • Posílení značky jako ekologicky šetrného cíle.

💠Očekávané výstupy:

  • Komplexní komunikační strategie.
  • Inovativní balíčky pro hosty a služby.
  • Výrazná přítomnost na globální digitální platformě.
  • Spolupráce s místní komunitou na nabídce na míru šitých zážitků pro hosty.

 

Tento MSP byl podpořen odborníkem z České republiky:

👤 Luděk Kühr

👤 Jan Orava z DIH Tourism 4.0

 

Oddanost Q-COOP Tesák ke zlepšení zážitků návštěvníků a podpoře jejich mikroregionu je skutečně inspirativní. Jejich úsilí nejenže cílí na zlepšení jejich vlastních provozů, ale také na zvýšení turistické atraktivity celého regionu. Jsme hrdí, že je můžeme na této transformační cestě podporovat.

 

  
CHCETE-LI SE O PROJEKTU DOZVĚDĚT VÍCE, NAVŠTIVTE WEBOVÉ STRÁNKY NEBO SLEDUJTE SOCIÁLNÍ MÉDIA PROJEKTU: LinkedIn a FACEBOOK. CHCETE-LI SE DOZVĚDĚT VÍCE O DALŠÍCH FINANCOVANÝCH PŘÍJEMCÍCH, KLIKNĚTE ZDE